Στις 19 Μαρτίου παρουσιάζεται το πρόγραμμα του 24ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

0
Να προκαλέσει συζητήσεις και ανάλογο πολιτιστικό… θόρυβο θα επιδιώξει για φέτος η παρουσίαση του 24ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού. Μάλιστα, σκοπός των εκδηλώσεων παρουσίασης του προγράμματος θα είναι να βρίσκεται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην επικαιρότητα. Γι’ αυτό φέτος τα… αποκαλυπτήρια θα γίνουν γρηγορότερα από κάθε χρονιά και συγκεκριμένα στις 19 Μαρτίου, ενώ κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα καταβληθεί προσπάθεια να υπάρξουν και πολιτιστικά δρώμενα και να μην εξαντληθεί η συνέντευξη Τύπου σε κάποιους τυπικούς μονόλογους.
Κι όλα αυτά, γιατί είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια είχε υποβαθμιστεί σε μια συνέντευξη Τύπου, από την οποία μάλιστα απουσίαζαν οι πρωτοκλασάτοι δημοσιογράφοι και αρθρογράφοι του πολιτιστικού και καλλιτεχνικού ρεπορτάζ της χώρας.
Πρέπει, πάντως, να διευκρινιστεί ότι αυτό δεν οφειλόταν μόνο στον τρόπο με τον οποίο διοργάνωναν την παρουσίαση η διεύθυνση του Φεστιβάλ και το υπουργείο αλλά και στη γενικότερη υποβάθμιση του πολιτιστικού και καλλιτεχνικού ρεπορτάζ εξαιτίας της πολύχρονης μεγάλης κρίσης στις επιχειρήσεις του Τύπου.
Μέσα από την παρουσίαση που θα γίνει στο υπουργείο Πολιτισμού ο θεσμός του Φεστιβάλ προσδοκά, όχι μόνο να κερδίσει τις εντυπώσεις για τη φετινή διοργάνωση, αλλά να ενημερώσει έγκαιρα την κοινότητα του σύγχρονου χορού για το πρόγραμμα και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια, τα οποία είναι αυτά που φέρνουν έσοδα, μαζί με τα εισιτήρια των παραστάσεων.
Τη νέα ταυτότητα του Φεστιβάλ υπογράφει, ως γνωστόν, ο Graphic Designer, Photographer & film-maker, Mike Rafail. Όπως ο ίδιος αναφέρει: «Θέλαμε ένα λογότυπο δυναμικό, που να μπορεί να μεταμορφώνεται όπως ακριβώς το ανθρώπινο σώμα, που παρά τα γενικά του γνωρίσματα, πλάθεται, πιέζεται, τρέχει, στέκει ακίνητο, αγωνίζεται, κοιμάται, αισθάνεται, αναπνέει, ζει, φθείρεται, καταστρέφεται, αναγεννάται… Τα τρία γράμματα του KDF εμμένουν στη φύση του χορού ως μορφή γλώσσας. Ταυτόχρονα αποτελούν ένα σταθερό σύνολο από το οποίο πηγάζει η ελευθερία για ανεξάντλητες δυνατότητες εφαρμογών στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού σε ό,τι αφορά τη μορφή, τη διάταξη, τα χρώματα, την καθαρότητα, τη λάμψη, την υφή, το βάθος».
Παράλληλα, όπως τόνισε η Λίντα Καπετανέα, κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της «Φάρις», την ίδια περίοδο που γίνεται το Φεστιβάλ στην Καλαμάτα γίνονται πολλές ανάλογες διοργανώσεις σε μεσογειακές χώρες. Γι’ αυτό το μέλημά της ήταν οι παραστάσεις που θα δοθούν στην Καλαμάτα, στη μεγάλη τους πλειοψηφία, να μην έχουν ξαναπαρουσιαστεί στην Ελλάδα, ώστε να προσελκύσουν το ενδιαφερόμενο κοινό, ενώ σε ό,τι αφορά τα σεμινάρια, αυτά θα γίνουν αφενός με σπουδαίους δασκάλους και αφετέρου με ανταγωνιστικές τιμές για τους σπουδαστές.
Και όλα αυτά, τόνισε η Λίντα Καπετανέα, πρέπει να παρουσιαστούν έγκαιρα, ώστε να ενημερωθούν από νωρίς οι ενδιαφερόμενοι και να κάνουν τις κρατήσεις και τις αιτήσεις συμμετοχής τους.
Α.Π.

Εφημερίδα “ΘΑΡΡΟΣ” Καλαμάτας
Share.

About Author

Leave A Reply

  • Sign up
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.